banner

Cégtörténet

--------------------

A Splendor gyártó cégünk egy 100%-ban magyar tulajdonban lévő családi vállalkozás, mely már több mint 12 éve foglalkozik minőségi és egyedi étrend-kiegészítő készítmények gyártásával, bérgyártásával illetve forgalmazásával. Tevékenységünk kezdete azonban korábbi időkre nyúlik vissza. Üzemünk és első termékeink felépítéséhez szükséges szakmai tapasztalat és kapcsolat ugyanis már a kilencvenes évek elején adva volt. Az évek során a legújabb fejlesztések követésével illetve gyakorlati alkalmazásával igyekeztünk megfelelni az újabb és újabb termékfejlesztési és fogyasztói kihívásoknak. Annak érdekében, hogy szorosabbra fűzhessük a kapcsolatot partnereinkkel és közvetlen fogyasztóinkkal, a 2008-as évben egy újabb céget alapítottunk. Ez az SP Nextone Kft., melynek elsősorban kereskedelmi feladatai és kötelezettségei vannak. Emellett igyekszik felmérni a magyar fogyasztói igényeket, és folyamatosan nyomon követi a piacon bekövetkező változásokat.

Gyártás

-------------------- gyártás

Cégünk elsődleges profilja, hogy a különböző méretű és színű keményzselatin típusú kapszulákba képes poros, olajos és emulziós anyagokat tölteni, illetve ezeket egészen késztermékig csomagolni. Gépeink egyedisége és kapacitása lehetővé teszi, hogy ne csak saját, hanem bérgyártott készítmények gyártását is elvállaljuk (bővebben lásd bérgyártás). Ezáltal is a kimondottan innovatívnak és kreatívnak nevezhető étrend-kiegészítők számának magyar piacon történő növekedéséhez kívánunk hozzájárulni. Üzemünk minden tekintetben megfelel a különféle hatósági előírásoknak (HACCP), és igyekszünk a mindenkori jó kapcsolat megőrzésére - partnereink és fogyasztóink esetében is.

Egészségfilozófia

--------------------

Modern világunkban manapság az egészség az egyik legnagyobb kincsünk. Évekkel ezelőtt arra vállalkoztunk, hogy legnemesebb tudásunk révén olyan termékeket alkossunk meg, melyek nagymértékben hozzájárulhatnak eme pótolhatatlan érték megőrzéséhez. Sokéves tapasztalat és fogyasztói visszajelzések birtokában bátorkodunk kijelenteni, hogy a kezdetekben kitűzött nemes cél elérésében nagyon jó úton járunk. A jövőben is legfőbb feladatunknak tartjuk, hogy újabb és újabb ötleteket fejlesszünk magas minőségű termékké, a magyar fogyasztói igények és a jellegzetesen minket, magyarokat érintő betegségek figyelembevételével.

Termékfilozófia

--------------------

Tapasztalataink mutatják, hogy ahol egészségbeli probléma merül fel, ott többnyire igény is keletkezik arra vonatkozóan, hogy azt a bajt megszüntethessék. A különféle termékötletek tulajdonképpen mindig így születnek meg. Mi hiszünk abban, hogy az átlag magyar ember is hajlandó mihamarabb megtenni az első lépéseket a betegségmegelőzés vagy éppen a gyógyulás irányába, mielőtt állapotán már csak igazán nehezen lehetne változtatni. Splendor cégnevünk - az egyik magyar értelmezésben - azt jelenti, hogy "fény" illetve "fény az alagút végén". Névválasztásunk nem véletlen, ugyanis termékeinket egyfajta lámpásként nyújtjuk a betegségek övezte homályos alagútban.

Termékek

-------------------- gyártás

Termékeink kizárólag természetes alapanyagokból készülnek, melyhez hozzájárul a megfelelő technikai felszereltség és a szabályoknak megfelelő higiénikus környezet biztosítása is. A gyártásban használt anyagok mindegyike keményzselatin típusú kapszulába kerül, és mivel ez a típusú kapszula alacsony zselatin tartalommal bír, a kapszulába kerülő töltet nagyobb hangsúlyt kap. Ez azért bír jelentőséggel, mert tulajdonképpen a receptúra alapján elkészült töltet tartalmazza azokat a hatóanyagokat, melyekre az emberi szervezetnek igazán szüksége van. Cégünk a megalakulással párhuzamban, egy olyan márka első köveit is lerakta, mely mára már igen ismertté vált az egészségtudatosan élő magyar fogyasztók körében. Ez a Vita-Caps márka, melyhez jelenleg több tucatnyi értékes készítmény tartozik (bővebben lásd termékek). A Vita-Caps termékek mindegyike egyfajta garanciát jelent a kiváló minőség és a megfizethető ár tekintetében. Ennek is köszönhetjük, hogy a termékeinket vásárlók száma folyamatosan bővül, és hogy egyre többen kívánnak azonosulni az általunk képviselt egészségfilozófiával. A Vita-Caps márka mellett, 2005-től kezdődően egy új termékcsoportot is útjára indítottunk. Ez az úgynevezett Q-10 termékcsalád, melyhez összesen 5 különböző készítmény tartozik (bővebben lásd termékek). Ezekkel kimondottan egy-egy fogyasztói célcsoportot kívántunk megcélozni - a koenzim Q-10 komplex jótékony hatásaira támaszkodva. Az elmúlt két évben további új étrend-kiegészítőket fejlesztettünk, de hangsúlyt fektettünk arra is, hogy a régóta forgalomban lévő termékeink is új formát, kiszerelést ölthessenek. A 2010-es évtől kezdődően, már szinte mindegyik kiegészítőnk kétféle kiszerelésben - 30db/tégely illetve 60db/doboz - és megújult formában kapható. Számunkra ez az év egy újabb kihívást is magával hozott, egy teljesen új márka megteremtését tűztük ki. Bízunk abban, hogy hamarosan az új SP Nextone márkához tartozó termékek is be fog kerülni a magyar kereskedelmi és fogyasztói vérkeringésbe (bővebben lásd termékek).